Nie widzisz interesującej Cię oferty pracy? Wypełnij formularz aplikacyjny wraz z informacją, jakie stanowisko Cię interesuje.
Etapy rekrutacji
Etap I
Preselekcja aplikacji/ Analiza CV
Wszystkie nadesłane aplikacje podlegają wstępnej analizie. Na tym etapie sprawdzamy, czy zawarte w dokumentach aplikacyjnych kompetencje są zgodne z profilem stanowisk, których dotyczą oraz wybieramy kandydatów do rozmów.
Etap II
Wywiady telefoniczne
Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami, by zweryfikować informacje zawarte w dokumentach aplikacyjnych. Na tym etapie sprawdzamy także wybrane kompetencje kandydatów np. dobrą czynną znajomość języków obcych. Na podstawie zebranych informacji dokonujemy wyboru kandydatów, których zapraszamy na rozmowy kwalifikacyjne w siedzibie firmy.
Etap III
Rozmowy kwalifikacyjne
Spotkanie ma miejsce zazwyczaj ze specjalistami HR/ menażer oraz menadżerem działu do którego aplikujesz. W trakcie wywiadu kompetencyjnego możesz spodziewać się szczegółowych pytań, dotyczących posiadanych przez Ciebie kompetencji merytorycznych i osobowościowych. W trakcie tego spotkania staramy się również dostarczyć Ci jak najwięcej informacji o naszej organizacji i zaletach pracy w naszym zespole.
Etap IV
Informacja zwrotna
Po zakończeniu procesu poinformujemy Cię o naszej decyzji.