Dział Zakupów

Każdego roku HOCHTIEF wydaje ponad 80% całkowitej swojej kwoty przychodów na zakupy produktów i usług.

Korzystne warunki zakupowe są jednym z istotnych elementów sukcesu. Dlatego HOCHTIEF koncentruje się coraz bardziej na optymalizacji procesów zakupowych i budowaniu skutecznych strategii zakupowych dla osiągania obopólnych korzyści wraz z naszymi dostawcami i podwykonawcami.

Dział Zakupów HOCHTIEF Polska S.A. jest odpowiedzialny za zakupy materiałów i usług na rzecz realizowanych projektów budowlanych oraz na potrzeby jednostek organizacyjnych HOCHTIEF Polska S.A. Korzystamy z rozbudowanej sieci dostawców i podwykonawców. Naszym klientom możemy zaoferować korzyści wynikające ze współpracy z rozbudowanym rynkiem zaopatrzeniowym i usługodawczym, zarówno krajowym, jak i zagranicznym, a także wynikające z efektu skali osiągniętemu dzięki działalności jako firma globalna.

Portal logistyki

Kontakt

  • e-mail: logistyka@hochtief.pl
  • Tel. +48 726 701 007

Współpraca w duchu partnerstwa

Współpraca w duchu partnerstwa bazuje na trzech kluczowych podstawach:

Uczciwość
HOCHTIEF promuje relacje z dostawcami i podwykonawcami oparte na wzajemnym zaufaniu i uczciwości. Wszystkie nasze działania oparte są na standardowych procedurach postępowania, dotyczących zarówno procesów, jak i zarządzania relacjami.
Współzawodnictwo
HOCHTIEF jest zobowiązany do uczciwej i otwartej konkurencji na światowych rynkach. Poszukujemy rzetelnych i wiarygodnych partnerów biznesowych, którzy mają takie samo zobowiązanie.
Zaufanie
Jednym z kluczowych warunków udanej współpracy jest zaufanie. Wszelkie informacje na temat naszych dostawców i podwykonawców są traktowane jako poufne i takiej samej poufności oczekujemy od naszych dostawców i podwykonawców.

Nasze zasady

Zasady zachowań etycznych są podstawą dla działalności biznesowej Grupy HOCHTIEF.

Jako firma działająca globalnie HOCHTIEF przestrzega i szanuje regionalne prawo, regulacje i lokalne praktyki biznesowe. Jednocześnie Grupa stosuje się ściśle do własnych wysokich standardów zarządzania oraz zasad etycznych.

Nasze zasady dotyczące zakupów zostały wyrażone w „Zasadach współpracy HOCHTIEF Polska S.A. z dostawcami i podwykonawcami”. Opisują one kluczowe wartości, odpowiedzialność i zasady postępowania wszystkich pracowników HOCHTIEF zaangażowanych w proces dokonywania zamówień. Są one uzupełnione przez „Kodeks Postępowania HOCHTIEF”, który definiuje ogólne zasady etycznego zachowania w ramach firmy.

HOCHTIEF również wymaga, aby jego dostawcy i podwykonawcy postępowali zgodnie z wysokimi standardami etycznymi. HOCHTIEF współpracuje wyłącznie z partnerami, którzy stosują się do takich standardów. Zostały one zdefiniowane w „Kodeksie Postępowania dla Partnerów Biznesowych HOCHTIEF”.