Marka HOCHTIEF została uznana przez grono niezależnych ekspertów za jedną z najsilniejszych na polskim rynku.
HOCHTIEF zdobył tytuł Business Superbrands 2013/2014 * w kategorii budownictwo. Nominacje w tegorocznej edycji marki oceniała Rada Marek, składająca się z przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych. Dwuetapowy Proces Certyfikacji obejmował nominacje eksperckie oraz obrady Rady Marek (w październiku 2013 r.), podczas których przeprowadzono ostateczne głosowanie. Marki, które otrzymały nominacje od ponad 60% ekspertów, automatycznie otrzymywały tytuł Business Superbrands.
W Polsce pierwsza edycja Superbrands odbyła się w 2005 roku. Firmy nie mogą same zgłaszać się do programu. Jedynie marki, które przejdą pomyślnie przez proces selekcji mogą uzyskać status Superbrands. Obecnie organizacja działa
w 87 krajach.
*źródło: www.superbrands.pl